"M-am luptat lupta cea buna..."

"M-am luptat lupta cea buna,mi-am ispravit alergarea,am pazit credinta"(2 Timotei 4:7)
Apostolul Pavel ( nascut in Tars,Cilicia,anul 3-7 d.H.-decedat la Roma,probabil anul 67 d.H) este cunoscut ca fiind cel mai activ misionar ,de la inceputul crestinismului si ca cel mai prolific scriitor crestin din aceea vreme,lui fiindu-i atribuite 13 scrisori din cuprinsul Noului Testament.Tot lui i se atribuie cele 3 calatorii misionare, care le intalnim pe paginile Scripturii,in care ne relateaza convertirile facute cu ajutorul Duhului Sfant.A murit ca martir fiind decapitat pe una dintre colinele Romei.
Nimeni nu isi poate compara viata si lucrarea de misiune, cu cea a apostolului Pavel care a avut curajul sa spuna"Calcati pe urmele mele,intrucat si eu calc pe urmele lui Hristos"(1 Corinteni 11:1).
Intrebarea care se pune este:Ce lupta ducem noi?Ducem lupta cea buna a credintei?Ne luptam sa capatam cununa care o vom primi de la Insusi Hristos? Pentru o viata sfanta si curata,trebuie zi de zi dusa o lupta,care nu este usoara.Pavel se lupta,dar nu ca si cum ar lupta degeaba,ci el stia ce il asteapta dupa ce va parasi aceasta viata.Sa ne ajute Dumnezeu si pe noi sa putem duce aceiasi lupta ca si Pavel si sa iesim biruitori.
Amin!

Niciun comentariu: