Cum ar fi daca...

Cum ar fi daca...

...Dumnezeu nu ar avea timp sa ne binecuvinteze astazi pentru ca noi nu ne-am gasit timp sa Ii multumim ieri?

...Dumnzeu ar decide sa nu ne mai conduca destinele maine pentru ca noi nu L-am urmat astazi?

...Nu am mai vedea un bobocel de floare ,pentru ca am murmurat atunci cand Dumnzeu a trimis ploaie?

...Dumnzeu s-ar opri sa ne mai iubeasca si sa Se ingrijeasca de noi,pentru ca noi nu ii iubim pe semenii nostrii?

...Dumnzeu ne-ar lua Bibliile maine pentru ca astazi nu le-am citit deloc?

...Dumnzeu nu ne-ar mai trimite mesajele Lui pentru ca L-am respins pe Mesager?

...Usile bisericilor s-ar inchide,pentru ca noi nu am vrut sa deschidem usa inimilor noastre

...Dumnzeu nu si-ar pleca astazi urechea spre noi pentru ca noi nu am vrut sa Il ascultam ieri?

...Dumnzeu ar raspunde la rugaciunile noastre asa cum raspundem si noi invitatiei Lui de a-L servi?

...Dumnzeu ar acoperi nevoile noastre dupa cum si noi Ii predam vietile noastre?

Sa meditam asupra acestor intrebari...

Niciun comentariu: